Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 27.11.2005, 22:58
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Kun ei ole vielä vetaria, oli keksittävä muuta. Jos kaikki sujuu hyvin ei tarvita erikoistyökaluja. Harjoittelin Grand Cherokeen kanssa. Olisin ottanut siitä vetarin lainaan.

Perässä on pieni lukkopultti. Grand Cherokeessa se oli poikki. Perää ei saa purettua rikkomatta, joten vetaria en voinut lainata. Wranglerissa tuo pultti onneksi aukesi.

Vetarin päässä on C-sokka. Se pitää saada pois. Sitten saa vetarin pätkän työnnettyä sisään. Mulla Wranglerissa se ei onnistunut metsässä. Jätin se paikalleen. Magneetilla pitää vetää vetari-murska pois putkesta. Sitä oli kourallinen. Sitten vedin rälläkällä vetarista vähän pois, ettei osu enään siihen pätkään. Laitoin paikalleen ja tein tuen pitämään pyörää paikallaan.

Jos kaikki menee hyvin.
-Perän koppa pois.
-Lukkopultti pois. (1/4 tuuman lenkillä)
-Perän keskiakseli pois. (rattaista putoilee välilevyjä)
-C-sokka pois.
-Vetarin pätkä pois + murska magneetilla.
-Uusi vetari tilalle.
-Koppa ja öjyt ja menoksi.

Kuvia
http://www.iisalo.com/portalcsvs/data/akseli/start.htm

Tuon pätkän ulostyöntäjäksi teen "erikoistyökalun" vastaisen varalle ja magneettitikku pysyy reisuilla mukana. Samoin uusi lukkopultti ja siihen avain.



Just do it!

Edited by - jappe on 27/11/2005 23:16:00
Vastaa lainaten