Kehtaankohan myöntää???
Kehtaan!
Mulla on ollut noita kikapovereita kaks kappaletta käytössä noin vuoden ajan. Tai siis itseasiassa on edelleenkin. Toinen on Hilussa ja toinen on ukon RJssä, joka oli sitä ennen pikkuveljen Riesassa. Itse en ole pahemmin mittaillut noita kulutusta pienentäviä juttuja, mutta tehopuoli on tullut kyllä todettua, ilman tieteellistä pohjaa, mutta kumminkin.
Perstuntuman pohjalta voin todeta, että oikeasti naamattoman laiska Hilu ei ehkä olekaan niin laiska pohjakierroksilla mönkiessä. Jotenkin tuntuu, että pohjalle olisi tullut vääntöä lisää laitteen asentamisen jälkeen. Älkää vaan kysykö, millä sen todistan. Ehkä laite on onnistunut huijaamaan persettäni tai sitten se ihan oikeasti toimii. En tiedä.
Riesassa saatiin hyvin epätieteellisellä kokeella lievä kiihtyvyyden parantuminen laitteen asentamisen jälkeen. Tuloksena oli tietyllä matkalla kiihdytettäessä noin 10Km/h parannus laitteen asentamisen jälkeen. Ja älkää edelleenkään kysykö, mistä tämä johtuu..
Siitä, miksi joku Fortum ei ole laitteen patenttia ostanut ja myyntiä estänyt, johtuu ihan vaan siitä tosiseikasta, että valtaosa porukasta pitää moista keksintöä TV-Shop huuhaana, eikä näinollen ota laitosta vakavasti. Itse en ole niin tietävä/osaava tuossa fysikassakemiassa, että voisin esittää vekottimen toimimisen/toimimattomuuden edellämainituilla laeilla. Vaan se uskoo ken uskoo. Minä ainakin koen, että moinen vekotin toimii.. Ainakin minun käytössäni olleilla vekottimissa niin hyvin, että olen ajatellut investoida pari kappaletta tuohon HoJoonkin. Ai miksikö pari? No kun yksi laite kuulemma asennetaan sataa hevosvoimaa kohden.
Kiitos ja Anteeksi
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com