Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 21.11.2005, 12:26
MudJugi MudJugi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
En tiedä puuhaileeko vielä auto hommia ja jos, niin missä mittakaavassa, mutta joskus aikanaan Juha Kaivo-oja niminen mini harrastaja piteli omaa korjaamoa (oli kyllä siisteydeltään ku laboratoorio) tuolla Kangasalalla. Sillä olis ainakin ammattitaitoa noihin muutuvakurkkuisiin.
Jos kyseessä autokorjaamo Mini, niin vaikuttaa muistaakseni nykyään Pirkkalassa.

Lainaus:
quote:
Paja on Pakakaasuanalyysi Matti Saranko. Uskoisin Matin pärjäävän Romppastenkin kanssa.
Joo kyllä Sarangolla pitäs olla peräti kaasareiden keskenään kalibrointiinkin tarvittava laite. Varmasti Matilla on kokemusta muutuvakurkkusista. Laitettiinhan noita viä Saabbeihin ja Volvoihin pitkään.
Silti itellä vähä huono kokemus tuosta pakokaasuanalyysistä. Raakku ei lähteny kylmänä millään käyntiin. Huollon jälkeen sama tilanne. Loppuviimen ite purin ja kasasin romppaset, niin rupes lähteen kylmänä käyntiin. Tiä mitä sittem oli hosunu huollossa.
Säätöihin römppäset loppuviimen sain kun käytin autoo Nurmijärvellä Tommi Pispalan hoidossa.

Notta kysymys ei olisi vielä päättynyt tähän, niin voisipa vielä koittaa kartoittaa Jyväskylän/Keski-Suomen alueelta samanlaisia firmoja. Onko tiedossa kenelläkään?

Rankku sentään läks pelittään ihan hyvinkin käynnistys- ja käyntinongelmien jälkeen kun tekaistiin sähköt uusiksi. Tyhjäkäynti tasainen eikä tarvitse sahata käyntiin. Enempää ei olla ajettu vielä toistaiseksi jotta tietäisi miten nuo seokset toimii veto päällä

... niin ja kiitokset Tampereen alueen vastauksista! (ja kiitos Lucasille)



----
Alexander Graham Bell invented the Telephone.
Thomas Edison invented the Light Bulb.
Joseph Lucas invented the Short Circuit.
----
Vastaa lainaten