Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 21.11.2005, 09:45
KariS:n Avatar
KariS KariS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.02.05
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 156
Perusasetus

Se kallistuskulma on helppo säätää, otetaan 16mm prikkoja ja rälläköidään niistä yksi sivu auki, että saadaan u-malliset shimmipalat.

Löysätään ylätukivarren kiinnityksen kiinnityspultit (!) ja sujautetaan riittävä määrä näitä itsetehtyjä u-prikkoja sinne taakse. Säätö maun mukaan... Alkuperäinen kulma voisi olla hyvä tavoite.

Jos ei ole laiska, niinkuin minä, voi ottaa koko kiinnityksen irti ja panna kokonaiset prikat - on turvallisempi olo?

Jos haluaa hieroa, niin hommaa/hioo eripaksuisia shimmipaloja...

Ja sitten rautasahanterällä viritetään stopparit maun mukaan...

/Kari

PS: Kierrosten määrä oli täällä 10 sekuntia pulttikoneella

PPS: Emme vastaa ohjeen turvallisuudesta - kaikki omalla vastuulla! Järjen käyttöon sallittua ja joskus jopa suotavaa.

"Better pissed off than pissed on!"
Vastaa lainaten