Se kallistuskulma on helppo säätää, otetaan 16mm prikkoja ja rälläköidään niistä yksi sivu auki, että saadaan u-malliset shimmipalat.
Löysätään ylätukivarren kiinnityksen kiinnityspultit (!) ja sujautetaan riittävä määrä näitä itsetehtyjä u-prikkoja sinne taakse. Säätö maun mukaan... Alkuperäinen kulma voisi olla hyvä tavoite.
Jos ei ole laiska, niinkuin minä, voi ottaa koko kiinnityksen irti ja panna kokonaiset prikat - on turvallisempi olo?
Jos haluaa hieroa, niin hommaa/hioo eripaksuisia shimmipaloja...
Ja sitten rautasahanterällä viritetään stopparit maun mukaan...
/Kari
PS: Kierrosten määrä oli täällä 10 sekuntia pulttikoneella
PPS: Emme vastaa ohjeen turvallisuudesta - kaikki omalla vastuulla! Järjen käyttöon sallittua ja joskus jopa suotavaa.
"Better pissed off than pissed on!"