Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 21.11.2005, 08:25
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
quote:
En tiedä puuhaileeko vielä auto hommia ja jos, niin missä mittakaavassa, mutta joskus aikanaan Juha Kaivo-oja niminen mini harrastaja piteli omaa korjaamoa (oli kyllä siisteydeltään ku laboratoorio) tuolla Kangasalalla. Sillä olis ainakin ammattitaitoa noihin muutuvakurkkuisiin.
Jos kyseessä autokorjaamo Mini, niin vaikuttaa muistaakseni nykyään Pirkkalassa.

Lainaus:
quote:
Paja on Pakakaasuanalyysi Matti Saranko. Uskoisin Matin pärjäävän Romppastenkin kanssa.
Joo kyllä Sarangolla pitäs olla peräti kaasareiden keskenään kalibrointiinkin tarvittava laite. Varmasti Matilla on kokemusta muutuvakurkkusista. Laitettiinhan noita viä Saabbeihin ja Volvoihin pitkään.
Silti itellä vähä huono kokemus tuosta pakokaasuanalyysistä. Raakku ei lähteny kylmänä millään käyntiin. Huollon jälkeen sama tilanne. Loppuviimen ite purin ja kasasin romppaset, niin rupes lähteen kylmänä käyntiin. Tiä mitä sittem oli hosunu huollossa.
Säätöihin römppäset loppuviimen sain kun käytin autoo Nurmijärvellä Tommi Pispalan hoidossa.

Vastaa lainaten