Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Jatkan vielä! Jos mä nyt sipasen ohennetun massan tohon peltiin(maalattuun), mitä olen lämmitellyt kuumailmapuhaltimella, niin jäätyykö tuo massa ennenkuin se on kerennyt kuivua???
KANNATTAAKO TUOTA EDES YRITTÄÄ??? Ikinä en ole mitään massannut ja nyt pitäis tuota perheen kakkos kulkinetta massata??
Transpoint - Suomen suurin hukkaportti!
|
Eikai massa jäädy?! Eihän se mitään vesiliukoista/-pitoista ole. Eli jäykistyy vaan mitä kylmempää on ja kuivuu sitten kun liuottimet ovat haihtuneet.
|
Tähän väliin heittäisin sellaisen ajatuksen poikasen tuosta jäähtymisestä ja kuivahtamisesta näissä lämpötila oloissa että kuinkas sen varmistaa ettei pellin ja massakerroksen väliin jää kosteutta talveksi muhimaan.
Itse jos itselleni tekisin niin jättäisin massaukset suosiolla ensi kesään.
Ei kait se maalattu pelti niin pahoin kärsi yhdestä talvesta(ja talven riemuista kuten loskakelieistä ja tiesuolasta) kunhan vain muistaa välillä pestä autoa vaikka TI-hallissa.
Se mikä tässä tuntuu pahalle on että nyt massaus ja massan ja pelin väliin jää kosteutta ja itse tselle tehty ruostepesä on valmis.....
Ensi kesän keskiviikkona kuumana päivänä olisi hyvä keli massata auto kunnolla.......
ja tämähän on vain mun mielipide.
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com