Lainaus:
quote:
Toi jarrujuttu on varmasti aivan konttorikohtainen. Akelta saamani sähköpostin mukaan jarruhyvitys on mahdollinen vaan jos jarrut on paremmat kuin koneen vaihto vaatii, ne perus vakiot 413 jarrut ei siihen siis riittäisi.
|
no tuo taitaa tosiaan vaihdella konttorittain, vaikkei pitäisi.
Lainaus:
quote:
Välikardaani (tai vastaava) on ihan tekijästä, vehkeistä ja asenteesta kiinni. Kahta ristikkoa sinne tuskin saa koska taunuksen loota on pitkä, joku kumilaippa varmaan paras.
|
Joo en tosiaan väittänyt mahdottomaksi vaan kerroin mikä on vaikeinta (ja ehkä kalleinta) tuossa projektissa. Kumilaippa todella vaikee saada tasapainoon. Vakionopeusnivel on tuohon viisain ratkaisu.
Lainaus:
quote:
Öljypohjasta sen verran että kaveri kyllä teki sellasen uusiks (escorttiin). Ei liene hirveä homma. Koriakaan ei varmasti tarvi korottaa. Korottaa jousilla (etuakseli kauempana), suurentaa kardaanitunnelia ja vaikka tekee "skoopin" konepeltiin.
**************
Jussi ja Suzuki
|
Öljypohjankin tekee itse ajattelin vaan kertoa mitä tuleman pitää. Jos haluaa täydet joustot sisäänpäin mitä olis mahdollista niin varmasti tarvii korottaa koria. Jousi korotus kun ei millään tuo lisää tilaa sinne korkeus suuntaan. Helpointa kuitenkin on vaan rajoittaa sisään joustoa tarvittava määrä.
Skooppi sinänsä tuo paljonkin lisää tilaa mutta esim. imuaukkoa siihen ei voi jättää. Joten itse en halunnut mitään sarviksen pulkkaa konepeltiin "turhaan".
Nää nyt vaan mun ajatuksia ja kokemuksia mm. yhden ko. projektin tehneenä.
-sami-
Note! This message was posted anonymously!