Lainaus:
quote:Ostin omaan Patroliin samanlisen coolerin 9000 saabista. Lähipäivinä olisi asennus, annatko jotain vinkkejä?
|
Syylärin joutuu siirtään niin taakse kuin saa, Lattarautaan pitkänmalliset reiät niin saa alapään kiinnityksestä säädettävän, yläpäähän kumityynyt ja jotaki jatkoksi välliin. Coolerin alapaa omalla tapilla syylärin alalaitaan, heppasin putken pätkän syylärin alarautaan ja sen sissään kumiputkia pätkä. Yläpää sipevällä lattaraualla coolerisa olevista reijistä syylärin ylärautaan. Cooleri pittää saaha mahollisimman alas ettei ota konepellin jäykiste rautoihin kiinni, ihtellä oli tojotan mekaaninen vinssi haittona coolerin laitosa. Putkituksiin kannattaa laittaa hyvät joustopätkät välliin ja kunnon lemmarit, luultavasti ensimmäinen vnt turbo särky liian jäykkien putkien takia.
Coolerin putkista on monenlaisia variaatioita mutta taitaa jäähä nuo kuvasa olevat paikolleen ja jonkulainen tuki vielä turbon lähtöön ku näyttää tuo laippa olevan nuin ohutta värkkiä nii ja nuo paremmat lemmarit paikolleen.Siinäpä se nuin suunnilleen kirjotettuna, telefoonisa ois kyllä palijo helepompi selittää.