Juu, mutta selitäppä rikkiviisaalle liikenneinsinöörille joka tietää teoriassa aivan kaiken liikenteesta ja auton kuljettamiseen vaikuttavista tekijöistä, ja noita rikkiviisaita on siinä jossin-jossin-komiteassa pöydän täydeltä.
Suomi-viisautta noudattaen tässäkin on menty päähänpotkittujen menetelmillä eteenpäin.
Tärkeintä ei ole se miten estää vastaavien tragedioiden synty, vaan että saadaan jokinmoinen syyllinen selville, vaikka sitten tikusta asiaa vuolemalla.
T: paperisika.
Käytännössä, aivan uitunpimpulan sama minkälaisen liinan siihen pari tonnia painavan rullan ympärille käärii, jos kolahtaa reippaammin niin rullan massa repii liinan kiinnitykset irti ja konginkangas II on valmis sillä siunaaman sekunnilla.
JA juu, kyllä niitä kuormia sidotaan ihan lain kirjaimen mukaan jo lastausvaiheessa, mutta kun fysiikan lait ja liikennelait eivät ole yksi ja sama......
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com