Viskolukko on vaan siinä Borg Warner NV225-jakolaatikossa, joka tuli Rangen vuosimalliin -90 (GA) ja on siitä saakka ollut noissa (myös P38A ja L322). Ihan viimeisissä -89 (FA) on myös tuo, yleensä niissä on myös 3.9-kone.
Tuntee tosiaan auton sisältä siitä, että jakovaihteiston kepissä on vain asennot H-N-L. LT230 kepissä samat ja lisäksi sivuliikkeenä keskilukon kytkentä.
Voinmansiirto pääakselilta ulostuloakselille on järeällä ketjulla (siitä myös nimi "ketjulaatikko"), hidas alue tehdään pääakselilla olevalla planeettavaihteella. Hyvä jakolaatikko, sopii mun mielestä kyllä offihoimmiiinkin, visko on niin tiukka.
T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/