Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 14.11.2005, 21:42
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kannattaa tarkastaa erityisesti seuraavat: etukardaani, jos toinen pää tupla ristikolla ja väljä, niin kallis ja töisevä korjattava. ja kuten kaikissa autoissa, ettei tee painetta jäähdyttäjään, sillä yleensä viittaa haljenneeseen kanteen ja se vaatii tulevaisuudessa työtä ja euroja.
P.S nallen viittaus että "alle 400tkm ajettu ....... Ehkä kaikkein turvallisin ostos voisi olla 80 -luvun alkupuolen 4 vaihteinen värkki, jossa on täyskevennetty taka-akseli. Jos sellaisen löytää, niin todennäköisesti on kampe sieltä lujimmasta päästä....." On mielestäni todennäköisenpää löytää se unelma vm-82 kun alle 400tkm ajettu hj, varsinkaan kun puhutaan 2h- moottorisista. Tiedän varmuudella että esim. yhden hj-61 mittarista puuttuu melkein puolet! ja itsellä on ollut reilusti yli 700tkm mittarissa oleva yksilö(ed-omistaja kehui ajaneensa yli 200tkm, ja vaihtaneen suodattimia ja öljyjä säännöllisesti, kun tinkasin etteikö muuta ole tehty, niin muisti jarrupalat vaihdetuksi), ja möin pois lupauksella että kunto tyypillinen 400tkm ajettu tekniikka, aikaa muutama vuosi ja yhden kerran ollut puhelin yhteydessä olen ollut ostajaan ja silloin se kyseli että mitä nyt kun hyyty tiepuoleen kun polttoaine on loppu. Kertoi että on ollut paljon cruiseseita...
Jos löydät käteen sopivan, ilman pahoja ruosteita ja ilman pahoja tärinöitä, värinöitä ja sinisiä savutuksia olevan hj:n niin siinä on peli joka kulkee jos verottaja/lainsäätäjä ei tapa....
-J-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten