On katu/kiihytyspuolella tunnettu nimellä ladderbars tuo tukitanko, tosin niitä tulee siellä aksilalle pari, kummankin puolen renkaan läheisyyteen, ilman "sakkelia". Aksila tulee kelluvalla kiinnityksellä lehtijousiin jos niitä käytetään jne. ei kuulu tuo tänne foorumiin eli pieni kysymys.
Nyt kun tuli Ramchargerin myllyyn lisää paukkua, niin kunnolla hapettaessa rupes menemään ristikot takaa/värinää, eli perän pinionikulma kääntyy vituralleen. Mutta kun tuo murikka on keskellä akselia, niin toimiiko tuo sakkelitukitanko niin kuin pitää vaikka sitä ei saa keskelle aksilaa, vai rupeaako viemään sivulle aksilaa ristijoustossa? Ja minkäverran pinionikulmaa tukitangon kanssa?
Sattu tuosta dartista jäämään ylimääräset kiinnikkeet perän puolelle + muuta ripustus tarviketta, niin ne vois hepata tuon röyhnän alle...
|