"Sen nimi on krawler siksi, että se on tarkoitettu kivikiipeily hommiin. Kestää kadulla varmaan 700 km."
niin mä vähän arvelinkin noiden olevan...
"Swamber TSL 35/15-15 maastoon ja taatusti paska ajaa tiellä verrattuna katurenkaaseen
maxxis greepy grawalerit 37x14,5x15"
35" on ottessa maksimiluvat, enkä haluaisi kovinpaljo enempää laittomuuksiin mennä, on poliiseille aina ollut kovin tuttja noi mun ajopelit harrastuksesta johtuen, ja tosiaan toi on käyttöauto..
"Tuata mitäs jos ostat vaikka jonku ameriikan 4x4 lehden (four wheeler yms) ja selailet sieltä tarjolla ja itseäs mielyttäviä renkaita ja sit sen pohjalta alkais kyseleen onks jollain käyttökokemuksia. Noissa lehdissähän on aika perkeleesti erimalleja tarjolla.
Vai halusiks sää "pompottaa" jonkun meistä kaivaan kaikki mahdolliset rengasmallit ympäri nettiä"
no niin mä vähän toivoinkin

, eiku (odotin että joku innokas rengasmyyjä olis tän lukenut ja) olen lukenut vähän ameriikanlehtiä ja kattellut nettiä, rahapussi vaan rajoittaa tota hommaa niin ettei sopisi sarja yli tonnia kustantaa,jenkkipyöristä dick Cepekkejä olen jo ajanut, ei hyvä,... mickey thompsonit tuntuu kans olevan enemmän aavikkorenkaita kun kotimaisiin korpiin sopivia, mitäs muita niitä itten onkaan.. ja sitten kun noita kokoja ei tunnu oikein olevan, kun noi mun vanteet on 10 tai 12" leveät niin millaset pallot niihin kannattaa laittaa
"auto tykkää kun sillä ajetaan..."