Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.11.2005, 21:01
Guest

Perusasetus

Mä epäilen että toi valkkarin projekti on mun ex-laite ja se majaili Espoossa. Vaikka mun kuuluisi ehkä jäävätä itseni, niin silti avaan sanaisen arkkuni.

Joo kyllä on totta että 410 ja 413 ovat eri malli sarjaa ja niillä on SUOMEEN tuoduissa yksilöissä eroa. Tätä asiaa varmaan matin lisäksi ei monikaan katsuri ensinnäkään tiedä ja toiseksi euroopassa on (eli hyväksyttävä vertailu) ollut 410 ja 413 suskia ollut tasan tarkkaan samoilla jarruilla. Tämän olen tarkistanut! Tai sitten suzukin omat korjaamokirjat/varaosaluettelot antavat vääriä vara-osa tietoja.

Eli jos tämä on mun ex-projekti niin sait mukana paperit jossa oli suzukin varaosa nrot jne. joista käy ilmi että levyjarrullisessa suzuki sj410:ssä ja osassa suzuki sj413:ssa itseasiassa ovat täysin samat jarrut.

Eli jos on suzuki sj410 alkuperäisillä levyjarruilla niin riittää vertailuun 413:sen kanssa.

Jos haluaa pelata varman päälle niintilaa suzukilta viellä varoiksi muutosleimaan aura-varustus todistuksen josta ilmenee että etu-akseli kantaa kasvaneet akseli painot.

Toivottavasti oli tarpeeksi epäselvästi selitetty. Mutta jos toi on mun ex (Espoosta) niin soittele mulle kerron niistä papereista lisää.

Mun mutu sanois että suzukissa saa max. olla n.64Kw ja 1,9l kone ( tai ehkä jopa 2,3l mutta max. n.64Kw). Mutta toi on vaan mun käsitys laki pykälästä ja se perustuu 1,9l diesel +25% tilavuuden osalta ja se kirein bensa olis muistaakseni 51Kw + 25%.
Eli tehot bensa koneesta ja tilavuus dieselistä ja paino aura-varustuksesta.

imho

-sami-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten