Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 10.11.2005, 17:26
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuo rumpujarrujen "automaattinen" säätömekanismi on kuvassa nimellä Adjusting Screw Assembly. En ole vielä kyllä yhtään amerikaanoa tavannu mikä olis toiminu tuolla systeemillä. Tuossa Support Plate:ssa on alareunassa kolonen jonka kautta pystyy vaikka ruuvimeisselillä pyörittämään sitä säätörumpua ja säätämään kengät sopivalle etäisyydelle rummusta. Mukavaa hommaa kun pääsee! ryömimään auton alle ja rassaamaan siintä hel...in pienestä rööristä....

Tuolla ASA:lla säädetään kenkien alapää ja yläpää käsi/jalkajarrun vaijerin tiukkuudella. Huono puoli on tietty se kun yläpäässä on kengät sopivalla etäisyydellä niin ainakin jalkajarrulla poljin on tosi yläasennossa. Tällöin hemmetin huono asento jalalle saada voimaa polkea "kässäri" päälle.

Hmph... olipas sekavaa tekstiä, noh kyl se tästä selkiää!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten