Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.11.2005, 16:50
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote: Oliko tää Kovakalu69:n pistämä teksti joku vitsi? En ymmärtänyt.

Esimerkiksi:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Germany established gun control in 1938 and from 1939 to 1945, 13 million Jews, gypsies, homosexuals, the mentally ill, and others, who were unable to defend themselves, were rounded up and exterminated.

--------------------------------------------------------------------------------

Jos tällaisilla argumenteilla puolustellaan pienaseiden omistamista, niin ei todellakaan ole mikään ihme, että kieltoja ja rajoituksia ollaan suunnittelemassa. Ja jos joku todella uskoo tuollaista sontaa, ja on innokas aseharrastaja, niin suosittelen lämpimästi vaihtamaan harrastusta vaikka pitsin nypläykseen.

Ammunta, aseiden keräily ja metsästys ovat hienoja harrastuksia. Toivottavasti täysjärkiset tavalliset harrastajat eivät joudu kärsimään puolesta tai vastaan kiihkoilevien tollojen takia.
Mua ei nyt liikuta se jos yksi seikka pisti silmääsi, mutta jos kokonaisuudessaan verrataan, niin jotain perää tässä asiassa on
Mä en nyt tasan tarkalleen muista kuka ulkomaalainen isokiho oli sanonut
että syy minkä takia suomalaiset pärjäs pirun hyvin sodissa oli asekontrollin puute..
Ja ei mä ei ole mikään aseidenpuolestakiihkoilija, vaan olen pelkästään sitä asiaa vastaan että JOS tämän maan päättäjät menevät tässäkin asiassa yhtä sokeasti ja sinisilmäisesti eteenpäin, tai samalla lailla niinkuin lampaat käpsyttelis teurastamoon.

Toki myönnän sen että P.T Kekkosen jutut ovat aika härskisti esitettyjä, mutta jos hetken miettii ja ynnäilee, niin jotain totuudenperää hänen jutuistansa löytää.

Se mikä eniten vituttaa tämän maan asekulttuurissa on se että muut aseenomistajat morkkaavat toisia aseenomistajia.
Hyvänä esimerkkinä kiväärimiesten ihmettely mihinkä pistoolia/revolveria tarvitaan??
Nii'n mitäs mä nelivedolla teen vaikka asustelen kaupungissa?..

Ilman kieltoja ja rajoituksia ei tarvitse puolustella asioita. Mutta kuiteskin tervettä maalaisjärkeä käyttäen tietyt Rajat ja ehdot on ihan hyvä olla olemassa.

-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella-

-EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!-

-Metalli on pelastanut monet Jeesukselta-

Vastaa lainaten