Viestiketju: pari kuvaa ROJEKTISTA
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.11.2005, 20:15
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

JIHUUUUUU!!!!!!!!!

Loistava rojekti. Juu älä kuuntele noita diiseli höpö höpö juttuja, sillä mikään cdi tekniikka ei korvaa aitoa V8 soundia!!!!!

Mulla on muuten tuollaiseen samanlaiseen moggiin olemassa omistajan manuaalit!!!!! Eikä varmaan tarvi montaa kertaa sanoa, että ne EI OLE myytävänä, mutta kopiointihan on mahdollista. Mulla on jotain Veholta jääneitä mikrofilmejäki sellainen noin 20cm pitkä laatikko eri moggeleista.

Nyt vaan sitte kertoman, että mitä olet autosta miettiny, niin koitetaan jelppiä.

Ite ehdotan, että se V8 ja sit TH-350 tai TH-400 automaatti + modattu (vanhan katkaisu + np208 planeetan asennus) mogin jakolaatikko ja kardaani putkien pidennys. Putkirunko ja siihen sit sellainen koppa päälle, ku kiinnostaa ja alle 39,5" IROKit tai TSL:t tai Boggerit ja auto valmi Pro-Modified luokkaan ja todellinen hirmu punakilvillä suunnistukseen!!!!!!

Tai sit linkoo mogin jakolodjun pois ja hommaa NP-205 jakolaatikon, jossa etukardaanin lähtö vasemmalla puolella. Tällöin tosin joutuu myös muokkaamaan akselien kardaani rakenteen avonaiseks ja suunnittelemaan itse tukivarsien geometrian.

<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten