Tuo laittamani merkkivalo puolan plussasta laturin mittarilähtöön kyllä sammuu starttauksen jälkeen, sekä kiekkamitarin lähtö antaa puolet siitä mitä varsinainen virtalähtö. Eli diodivika se tässä uudessa laturissa ei ole.
Vanhassa tuollainen olikin (mikä todennäköisesti aiheutti auton nykimisen joka pahentui männä päivinä), vaikka latauksen merkkivalo ei loistanutkaan. Laturi toimi osittain, kunnes tänään +diodi veti oikkariin ja nykimisestä tuli yhtä infernaalista kuin ennen ECUn tinausta. Laturin merkkivalo alkoi palamaan kun virtalukko oli lukkoasennossa.
Kiekkamittari pelasi kyllä vanhalla rikkinäisellä, mutta ei uudella ehjällä laturilla. Todella outoa!
Oireileva diodi voi muuten aiheuttaa ECUn lievää sekoilua ja nykimistä!
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986
Edited by - TimoV on 04/11/2005 20:08:32
|