Suuttimet tulevat lohkon vasemman kyljen läpi (reiät ovat ruiskupumpun ja EDICin takana), ja ovat sellaiset ohuet taivutetut putket jotka on suunnattu ylös männän helmaa kohden. Niissä on sitten sellaiset jousikuormitteiset kuulaventtiilit jotta alkaisivat suihkuttaa vasta kun öljynpainetta on riittävästi muun koneen voiteluun.
Taisi birfield.com:in B/3B/13B/13B-T moottorikäsikirjasta löytyä kuvat ja huolto-ohjeet noillekin.
Näyttävät vähän tältä:
http://www.autocomponenti.com/jets.htm
Mutta ellei ole pakonomaista tarvetta korjata juuri sitä hajonnutta B-konetta, eikö kannattaisi etsiä 3B tilalle? Lohko täytyy kuitenkin aika pitkälti riisua jotta pääsee poraamaan ja kierteistämään noita suuttimia, ja muistaakseni niiden öljy tulee 3B:ssä lohkon kyljessä kulkevaa kanavaa pitkin, eli en ole varma löytyykö samaa kanavaa vanhemmasta lohkosta. Voin kurkata kun käyn illalla tallilla, minulla on B-koneen irtolohko jaloissa pyörimässä siellä. Hyvällä tuurilla reiät ja kanava on tehty valmiiksi. Mistä hakisitte suuttimet?
Joissain L-sarjan lohkoissa taitaa muuten myös olla nuo suihkut, vink vink.