Mä kun oon Nivoja railerilla kuskannu niin oon sitonu sen näin:
- kettinkin toinen pää kiinni raileriin, kieputetaan se etutukivarsien ja palkin kautta toinenkin pää raileriin
- hilataan autoo taaksepäin että kettinki kiristyy
- liinan koukku railerin takapäähän kiinni ja pari kieppiä taka-akselin ympäri ja räikällä kiristää niin että kettinki menee kireeks
Tollain niitä on tullu sidottuu ku niitä on siirrelty ja aina on pysyny eikä oo ketju tai liina löystyny matkan aikana.
Onhan toikin aika työläs mutta kun on ollut vaneripohjatraileri eikä kunnon kiinnityspisteitä niin ei oo saanu kiepautettua kunnolla renkaanpäältä joka ois helpoin ja toimivin.
VAZ 2121 Niva
SORONÒ Off-Road Team @
www.sorono.tk
Suomen Niva Clubi @
www.suomennivaclubi.tk