En tiedä onko mun sidontatapa just se oikea, mutta itte teen aina noille näyttelyautoilleni niin et hommaan kaks ratakiskon pätkää ja heivautan ensimmäisen niistä takalasista läpi silleesti et se kopsahtaa etujalkatilan pohjan läpi. Toisen kiskon pätkän heivautan tuulilasin läpi, niin et se kopsahtaa kontin pohjasta kärryn pintaan (kannattaa ottaa kunnon alkuvauhti, muuten ei toimi). Ja kun nää on tehty, hitsaan ekan palkin kärryn pohjaan kiinni ja a'vot, etukiinnitys on valmis. Taakse teen saman. Jonka jälkeen avaan tasauspyörästöjen sekä jakovaihteiston proput ja kaadan niistä karkeeta metallimurskaa sisään, lukitsen jarrupolkimen, kytken käsijarrun, hitsaan ratin vinoon, tyhjennän kumit, sekä solmin viirin varoitukseksi muille.
Note! This message was posted anonymously!
|