Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
joo eikai vastuun tuntoinen yrittäjä/myyjä voi rahastaa jos ei asiakas/ostaja ole tuotetta ikinä saanut, tavaran toimittaja on kyllä vastuussa tavarasta että se tulee toimittettua asiallisesti ja perille ostajalle.
Onneksi asutaan oikeusvaltiossa, voit ottaa yhteyttä vaikka kuluttaja-asiamieheen toimituksessa olleiden puutteiden takia - eikö jotain jäänyt toimituksesta puuttumaan.
Note! This message was posted anonymously!
|
No nyt on munkin jo pakko osallistua.
Koitappas joskus tilata jotain vaikka raksalle ja kun joku nyysii
vaikka sen kodinkonekuorman niin selitä siinä mustaanpörssiin, että
en maksa.
Nykyään ainakin tukkukaupassa lasku lähtee postiin heti ja roina
yleensä seuraavana yönä. Jos se paikalle on tullut niin lasku karhutaan
varmasti. Oli sitten tavara nyysitty, mennyt pilalle sateessa tms.
Tässä nyt en sen kummemmin ota kantaa tähän tapaukseen vaan tohon quoteen.
--Bisnis, sano ryssä kun naisen näki.--
Edited by - -MAKE- on 21/10/2005 15:13:49
|
Näin bulkkitavaran tukkukauppiaana, joka toimituttaa tavarat itse / Kelpokuljetuksella, periä hävinneet voi vain, jos joku vastaanotopäässä on kamat kuitannut saapuneiksi Kelpon kuskille tai minulle itselleni. Muutoin tavara EI JÄÄ sinne. Yritäpäs saada lava tavaraa Kelpon/ Transpointin yms. kuskilta ilman kuittaamista.. Ei onnistu, sillä muten kuski ja huolitsija ovat vastuussa.
Kyllä tuossa kaupassa on mennyt homma käteen myös myyjältä, kun on jättänyt kamat taivasalle lukittamattomaan paikkaan ilman vartiointia.
Note! This message was posted anonymously!