Hetkinen? Erohan löytyy kytkinkopasta ja vauhtipyörästä, itse laatikot ovat hyvin samanlaisia HJ:ssa ja BJ:ssä, suurin ero on tuon kytkinakselin uritus, jonka taas määrää kytkinlevyn keskiö.
Eli jos meinaa lyödä esim. HJ-60/61:n moottorin BJ-40:n nokalle, täytyy vaihtaa kytkinakseli ja kytkinkoppa samalla, BJ:n koppa kun ei sovi H-sarjan lohkoon. Josta tässä ilmeisesti on kyse?
Mikset etsi 80-luvun alun 4-lovista HJ:n laatikkoa, irtoaa varmaan aika huokeasti jostain kuusen alta, eikä tarvitsisi tuota BJ:n laatikkoa purkaa. Mistä se kytkinakseli on peräisin? Vai onko luovuttajalaatikko 5-vaihteinen tai huonompikuntoinen?
Myy muuten minulle tuo BJ:n kytkinakseli jos jää ylimääräiseksi?
|