Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.10.2005, 06:13
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Hmm.. vastaanpa kuitenkin asiallisviritteisesti

Aika helpossa paikassa (auton/kuskin kykyihin verrattuna) pitäis ajaa, että vinssiä ei "ikinä" tarvittais. Itse en pitä vinssaamista minään tavoitteena sen kummemmin, mutta nyt kun aattelen niin aika moni hyvä reissu on ollut sellainen että vinssiä/hinausapua on tarvittu muutaman kerran, ja paljon on ajettu siinä rajoilla että pääseekö.

Vinssi ei missään tapauksessa oo mikään yyberkikkula, mun mielestä siis, mutta meitä on moneen junaan, ja pitääkin olla.

Lommojen suhteen vähän sama juttu, ihan ekat lommot siistissä autossa harmitti, mutta sitten kun niitä tuli muutama niin niitä ajattelee jopa vähän matkamuistoina, toki korin toimivuudesta pitäis huolehtia, just ennen warnia oikaistiin (potkimalla) apparin ovesta yhtä lommoa joka esti ikkunan avautumisen kokonaan. Mutta auton tahallinen särkeminen ei kuulu koskaan ainakaan mun suunnitelmiin, takoitus on kyllä selvitä joka keikasta auton huuhtelulla ja alustan voiteluaineiden tarkistuksella.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten