mitäs tykkäisit jos talosi lämpiäisi esim:öljyllä ja olen jakamassa kuormaa josta osa tulee sinulle ja soitat minulle että öljy loppui.mulla matkaa sinun luo vielä 50 km ja kolme purku paikkaa työ aika loppuu 2-3 km ennen sinun taloasi jään nukkumaan ja sinä palelet seuraavat 9 tuntia,putket jäätyy pakkasta -20 ja minä kun noudatan työaikalakia.olisitko vielä samaa mieltä?sama juttu näiden tukkuun menevien tavaroiden kanssa,Esim:lähden porista seinäjoelle purkaus+lastaus1-2,5 h sieltä kokkola purkaus+lastaus sitten jyväskylä purkaus+lastaus ja täältä lyödään paperit käteen jossa lukee ehdottomasti oltava aamulla helsingissä,on kuskeja ja kuljetus liikkeitä jotka eivät halua eivätkä voi kieltäytyä kuten minä voin,koska he tietävät etten aja ylimääräistä koska mulla on sille 200 euron sakko rahalle muuta käyttöä.ja tuosta 1 vrk/1 promille asiasta voidaan olla montaa mieltä,olen mäkin aikanani ajanut 2,5 vuorokautta ja sit 5 tunnin lepo ja sit pari päivää kotiin,kyllä jos mä olen 2,5 promillen kännissä niin en pysty enään käveleen.valvominen ja viina vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla.enään en tästä asiasta kommentoi anteeksi kaikille joita tämä on häirinnyt.
|