Joo toi D60 haku oli hieman tarkoitettu tohon nussittuun akseliin viitaten...
Mä kans kallistusin tohon 14 reikäseen ff akseliin,mutta ei niitä ihan puissa kasva. Noita perus kymppejä ja kakstoistasii on tos nurkissa valmiiks pyörimässä joten semmonen täytyy tehä. Eatonihan on ihan tavallinen kitkalukko (aika timmi ainaki uutena),mikä ei maksele miljuunaa ja parastahan siin on se et sen saa osina ostettua uutena vaikka koko klumpin. Eli saa kivasti restauroitua ku väsyy. Joo,ARBpihan olis kokolailla kätsy... Mut ei must taakse ihan paras mahd. Ja mitä mä oon ihan pikkusen joskus tien ulkopuolella kokeillu,nii kyllähän käkikello on sillai pirun hjyvä toimintaperiaatteelta. Kitka mul Blazes oli joskus,ja ei ollu kiva liukkaalla huntin vauhdissa mamma ratissa ja perä sojottaa naapurin kaistalle sopivasti ku kiihdytteli. No joo,asiaan eli ei siis ole kaiketi suurta hyötyä ruveta kakstoistasta remppaa? Ku kympissäkin heikot lenkit kaiketi suuremmalta osalta on ite klumppi va välitys,mul ei muuta oo hajonnu. Ja jos siihen viritellään suuremmat/vahvemmat poskilakrut ja kestävämpi lukko=saattas toimia??? Vai onkohan siin pinjonis ja vetareis kummosia eroja,jos siis verrattas näitä ko. esimerkkejä? No,katotaan kui äijän käy.
No ei toki mahd. ajatus bongaa semmonen 14Bulttinen kikkarekaan...
GMC Jimmy,no ku se vaan lipes!
|