Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.10.2005, 12:04
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Perusasetus

pääsääntöisesti olen samalla kannalla mikjus:n ja nerd-o:n kanssa. Nyybien identifiointi olisi kai asiaa, en kannata sitä että poistetaan mahdollisuuden kirjoittaa, siis kysyä / kommentoida asioita. siis vittuilua lukuunottamatta. (saisko aikaan sellanen vittuilua suodatin? ). Tuntuu kuitenkin hieman outoa se että olis nyybi ryhmä. Kuinka moni kävisi siellä kattomassa posteja? Kiinnostaisiko? Tietysti pakottaisi ne jolla on todellinen asiaa rekisteröitymään. Mutta tyhmyyden leiman uhalla? hmmm...

Idea olisi kai että modi siirtää tarpeen mukaan nyybi kysymyksen oikeean paikkaan että luulis vastausta tulevan...

Olen kanss miettinyt sitä jos lisää alaryhmiä olisi tarpeen, mutta omasta mielestä ainakin tähän asti ollaan pärjatty näin...

Kukas muuten päsee/joutuu modiksi? Voisko foorumi-softa kertoa sen että mod on paikalla, eli kenelle ottaa yhteyttä jos toteuttasi sellaista että nyybi-postit modin kautta oikean paikkoihin...

PS. nerd-o: olitko ihan tosissaan siitä tietsikka jutusta??? En ole tyhmä, mä nyt vaan en tätä ymmärrä... DS

Once a wannabe, always a...
Vastaa lainaten