Ja tuolta toisesta topikista pikkasen omaa tekstiä lainaten alempana ..jos tarvit alkaa aukomaan konetta laajemmin. ite kyllä ottaisin ensin öljypohjan irti ja kattoisin läpi laakerikaulat ja mittaisin kampiakselin kaulat mikrolla, koska yleensä jos on ajettu ilman öljyä,alkaa kiertokangen laakerit ensin kolistaa ja tommoseen mäntien ja sylintereiden vaurioitumiseen vaaditaan jo melkein että konetta täytyy kiehuttaa oikein kunnolla... Meinaan noita kiehutuksia on nähty duunissa monta..+205c kannesta pintalämpömittarilla on ennätys
http://luettelomedia.fi/Abile-Oy-/-M...AVA-188563.htm Soitteleppa tonne Mk Trukkeihin ja kysy jos noilta löytyis mäntiä ja muitakin osia koneeseen.. mä oon tehny kolmeen tollaseen suorasuihku koneeseen remontin ja männän hinta tais olla 75e kpl..ne oli kylläkin Toyota trukin koneita mutta muistaakseni ainakin laakerit,tivisteet,männän renkaat yms on samat...
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.