Viestiketju: Volvo 303 jarruvalo
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 21.10.2005, 14:18
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Näin on. Volvo käyttää kaks-piirisissä jarrujärjestelmissä tuollasta paine-ero vartijaa piirien välillä. Jos toisessa piirissä on pienempi paine kuin toisessa, esim. putki poikki, niin paineanturin sisällä mäntä liikkuu ja maadoittuu -> lamppu syttyy. Kuten Tojo kertoin niin tuo korjataan ruuvaamalla sähköjohdon liittimen alta korkki irti ja painelemalla jarrua jolloin mäntä siirtyy takas keskelle. Jos huono tuuri käy niin mäntä on jumissa ja sitä joutuu kaivelemaan jollain pikku meisselillä tms. Tämä painekyttääjä pätee ainaikin 100 ja 200 sarjalaisiin ja muistelen sellasen nähneeni C03 sarjalaisen kirjassakin. Tarkistan kotona jos vielä tarve?

T kany ei omalla koneella

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten