Lainaus:
quote:
Joo samassa kyytissä mulla meni sinne volvon vanteet... Onkohan ne sisällä vai ulkona? Vai vihulaisen karvanaaman kyydissä tällä hetkellä????
Edit: Ei ollu vanteet kelvannu
Ei Offroad "suck"! kun lusiferi tosta rauhoitut ni näyttää paremmalta. Mua ois enemmän vituttanu ne Taren puhkastut kumet. Niitä häsäillessä on nähty itte vaivaa. Tässä aksula tapauksessa (jonka muuten näin kun lastasin kyytiin omaa roinaa) olet vain bittihelvetissä siirtelemässä rahaa. Toki selkä vääränä duunista hankittua. Mutta laskisin painoarvoa sille ku jätkät roudaa tommosta mönttiä rautaa läpi suomen. ja vielä sovittuun paikkaan.
Ja kaverit jotka tota akselia myi ja toi ovat äärimmäisen rehellisiä ja kertovat tarkalleen mistä on kysymys kun tuotettaan esittelevät. jos akseli myytiin J20 dana kuuskymppisenä niin sitä se on. ja kuntokin on varmaan kerrottu. Muutenhan et ostopäätöstä olisi tehnyt.
Ja tämmönen tuli mieleen. Aika paljon on nuita muita jenkkikaluston harrastajaa. Voipi olla että joku on johki jenkkilahnan alle halunnut päivittää taka-aksulan. jos kyseessä olisi ollut etuakseli niin 4x4 dudesta olis ollu todennäköisesti kyse.
ja Aika Rohkee on se Offroadharrastaja joka on ton nyysiny. JOS on. Ennemmin tai myöhemmin tulee jollain safarilla kaljoissaan jollekki lipsautettua.... itse en tommosta riskiä ottas. Siinä voi olla että joku heittää kiukaalle muutakin kuin vettä...
Eiku jatkamaan häsäämistä.... mieluummin sitä yhden akselin menettää kuin eturessunsa taksijonossa jonku mulkun toimesta.
"SLCK Goes Luumäki 29.10"
|
"SLCK Goes Luumäki 29.10"
Edited by - SuurSyömäri on 20/10/2005 21:55:29