Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 18.10.2005, 09:28
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Se taitaa olla niin, että kytkinhaarukan reikä, tai kytkinhaarukan nivelen korko on erilainen eri vuosimallissa. Monessa pelissä sitä nivelen korkoa voi muuttaa, kun se on kierteellä kytkinkopassa ja nivelen alla on vielä kiristysmutikka. Bj:stä en ole sitä säätänyt.
Huomasin eilen sen nivelen säätömutterin mutta ulkopuolelta se ei liikkunut. Täytyy tänään niputtaa toi noilla vanhoilla osilla mutta ennen sitä pitää vertailla noita haarukoita. Jos mahdollista niin täytyy sitä nivelen säätöä ruuvata reilusti että on vivulla varaa liikkua. Onneks selvii tääkin homma niin ei tarvii ihmetellä. Piru kun työsylinterin männän tiviste oli vielä pettänyt ja aiheutti noita outoja kytkimen ongelmia jotka sekoitti vielä entisestään vian hakua. Noh ehkä tässä vielä "ultimatelle" päästään...

Toi on muuten kumma miksi siinä kytkin kopan sivussa ei voi olla sellasta kunnon huoltoluukkua josta tota haarukkaa ja sen säätöä voisi ruuvata helposti.



Edited by - mikjus on 18/10/2005 10:30:24

Edited by - mikjus on 18/10/2005 10:30:56
Vastaa lainaten