Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 17.10.2005, 15:02
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tervehdys!
No itseasiassa turbiinikytkimellistä systeemiä en ole II-sarjalaisessa tavannut mutta tiedän yhden I-sarjalaisen johon on tehty itse kytkin jonkin innovaation vauhdittamana. Se on täyshydraulinen kytkin ja toimii siis jotenkin öljynpaineella ja silleen. Pitäis käväistä katsomassa sitä niin olis vähän viisaampi. Siihen on joskus aikanaan haettu joku mallisuojaus tai patenttikin. Keksijä rakensi sen vain Lantikkaan kun semmonen sattui tallissa olemaan.

Kuulemma kytkimellä voi ryömittää todella tarkasti ja ajaa vaikka kananmunan seinää vasten. Tiedä sitten pysyykö kananmuna ehjänä??

TT

Note! This message was posted anonymously!
Kutakuinkin samat kilkuttimethan noitten voimansiirrossa on. Lisätieto olisi sangen mielenkiintoista. Tulevan vuoden aikana on kuitenkin kytkinremontti tiedossa, joten turbiinin voisi samalla lykkiä sisään.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
Vastaa lainaten