Ihan lopuksi viimeisieksi "rakki" lausunnoksi, tämä jääköön josku sitten muula nimellä. Elikkä miksi kirjoitin
"NIMETTÖMÄNÄ", syy on se että halusin nähdä mimmoisen reaktion tällälailla tehty juttu saa aikaan, ja onhan helpompi kirjoittaa näin koska silloin ei tunnu kelleen niin henkilökohtaiselta varsinkin vertauskuvallisena
tehtynä, ja osuihan se tietysti oikeaan.JA monen nilkkaan.Vastauksissa sen myönsi moni. MUTTA EI OLISI NIIN TEHNYT JOS OLISIN KIRJOITTANUT OMALLA NIMIMERKILLÄ. pantakoon merkille 9.75 (tai jotain sinne päin) topickin pistet jotka kyllä tippuvat tietysti jos tämä nimettömyyteni selviää.Tai jo tästä johtuen. Olen saanut hupini, henkilökohtaisen "tyydytyksen",
olen vedättänyt "vastaajia" niinkuin suunnittelinkin. Osa tietääkin oikean nimeni ja on naureskellut mukana,
olen pitänyt aina kirjoittamisesta. Ja joskus "herrat sen anteeksi antakoon" käytän mielikuvitiusta ja tietysti
koston hiomoa niinkuin "rakkien" elämään kuuluu, sillä en luokittele itseäni sen paremmaksi kuin mistä kirjoitan.Mutta kautta "kiveksen kannon" olen tästä nauttinut aika lailla, olkoon se syynä ja tietysti perheeni
on kikattanut mukana niinkin "pentueen kuuluukin" elää laumassa. Pää asiallinen innoitus oli kuitenkin se että
huomaisimme mitä me loppuen lopuksi teeme "laumasa" ollessamma. Joten lopetan tähän ja vetäydyn "koppiini" viettämään ansaittua "koiran" elämää.
"rakki"
Note! This message was posted anonymously!
|