ei taaskaan ymmärrys riiitä, kertaakaan ei ole sanottu että tämä olis paras maasturi vaan juuri minulle sopiva
minun tarkoituksiin, meitä hj kuskeja on niin paljon että tiedetään sen kyvyt mennä maastossa ei siis pyydetty arvioimaan sitä vann hj kulkijan rakentamista ja jälkeä offi autoksi tehtäessä tai olisko harhaan johtavaa sanoa
offiautoksi koska teen sillä töitä enimmäkseen, esim verrattaessa noihin pätkiin Warn rallyssä,missä rangella ajellaan ajoin tommosia ja osaksi pahempiakin teitä ja ei teitä 2,5 tonnin kaivuri perässä joten hj on pikkaisen hyvä auto tähän minun hommaan eipä juuri oikeen osaa tarpeeksi kehua itekkään, joten ei ole kyse maasto ominaisuuksien arvioinnista sen minä tiedän. vaan kuten sanoin jo muutaman kerra kokonaisuus autona,
ruoste, tekniikka, erikoisuus, varustus. näitä vois pistää ison rivin mistä piti olla kyse, eli onko tämä' toy missä kunnossa mitä siihen on tehty uhrattu aikaa suunnittelua. ym kuinka korkea on kynnys alkaa tehdä auto
tällaiseksi ja tähän kuntoon, eli mikä on silloin arvo autossa minkä joku haluaa välttämätä ostaa.
pakko mahtua ku on vihitty
|