Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.10.2005, 10:06
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
No nyt toi mun rakkine lopetti kokonaan pelaamisen.. ei käynnisty ei,vähän yrittää mut ei käyntiin asti PRKLE! Kaikki lämpöanturit on vaihdettu ja alipainerasia vaihdettu myös joka laski läpi..Ilmamäärämittari oli ok. Enää ei ole vaihtoehtoja muuta kuin Ecu irti ja kokeilla toimivaa,joten onko kellään 3.5 V8 rangea ja toimivaa ECUa testausta varten Kajaanin suunnassa tai kainuun alueella?? Alkaa mennä hermo tuon vehkeen kans vaikka harrastustoimintaa tää on mutta rajansa kaikella!!

No joo sen verran tuossa selvisi että kone kun on ihan kylmä niin käynnistyy ja käy hyvin mutta ei kärsi edes hipasta kaasua kun sammuu.. ja kun kone lämpenee pikkuhiljaa niin kierrokset hiipuu ja lopuksi sammuu..
No Paavolla Oulussa ja mulla Kontiolahdella. Mulla matkaa Kajjaaniin n. 200 km. Oulusta vähemmän. Ikävän harvinaisia ovat täälläpäin!

Oireista: tarkasta ilmamäärämittarilta tulevat signaalit. Onko piuhat kiinni - onko hapettumia? Mittaa vastusarvot raamatun mukaisesti ECUn päästä, että signaalit tulee varmasti sinne saakka.

Mulla unohtui kerrain ilmamäärämittarin istukka irti ja oireet olivat kuvailemasi kaltaiset. Lähti käyntiin, mutta kaasua ei kärsinyt hipaista. ECU ei tällöin saanut tietoa ilmamäärästä ja läpän auetessa ilmaa tuli lisää, mutta soosia ei vastaavasti riittävästi suhteessa lisääntyneeseen ilmaan ---> sammui.

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986

Edited by - TimoV on 13/10/2005 11:08:58
Vastaa lainaten