Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 12.10.2005, 10:44
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
quote:
joo, pajeroista kestää se "välimalli" n. 1992,on kuulemma kestävin pajero, uudemmat ja vanhemmat heikkoja. Näin varoitteli noita työkseen myyvä/huoltava naapuri.

Hyviä Hojareita löytyy, omakin oli rungoltaan ja pelleiltään ehjä, moottori ok. Ainoa mitä oli ostaessa sanomista oli kuoleutuneet jousipakat, mutta sehän ei ole vika lainkaan.

Muuten vetohommaan suurin tekijä lienee turbo, noilla turbottomilla on tuskaa lähteä pitemmälle matkalle. nuhaista huudatusta.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73
Vapari hj:llä 36x14,5 swamppereilla pystyy ajeleen käsikaasu päällä 5 vaihteella hki-lahti välin koskematta kaasuun jos ei tartte ohitella,kierrokset 100km/h n1700rpm eipä pahemmin huuda.Ylennsä silti ajelen n90Km/h ja nelosella.Tietenkin jos ei vaihda pykälää pienemmälle ylämäissä niin kyllähän se savuttaa.Eikä juuri kiihdy.Jos kärryä pitää vetää niin sitte luonnollisesti Hj61,itselläni ei ole edes peräkoukkua.

Vastaa lainaten