Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.10.2005, 13:48
ttapio ttapio ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.12.04
Sijainti: ivalo, Finland.
Blog Entries: 1
Perusasetus

jaa noi höpötykset että pitäs muuttaa joskus takasin henkilöautoksi, noi jutut on perseestä, tuon ihmisen kataluuden ja kateuden voi naamioida vaikka miksi jutuksi, toisaalta ihan kiltisti sanottu. mutta tosi läpinäkyvästi, eikä pojjaat makuasioista voi kiisstellä, minä ja moni muu tykkää kun autossa on halpa vero
siksihän niitä muutetaan, paskaa on taas jutut että muutettais takaisin,jos haluaa kalliin veron niin menee ja ostaa ruostuneen henkilö piilin,paskan vielä ja seisottaa sitä pihassa ja maksaa veroa, niitä kyllä riittää ja niitähän arvon kirjoittajat halajaa ,mie ajelen vapaa-ajot-kylä ja matka ajot henkilöautolla, toi hj on juuri se mitä halusinkin, paljastaan perä ylityksen lyhennys on auttanut tänä kesänä
menoa kovasti, moni on jäänyt kiinni siitä tai ei ole päässyt ollenkaan jyrkkiä ojia tai mäen lähtöjä, on ollu mukava katella kun ovat hinailleet ja lapioineet, maavaraa on riittävästi uudenkarhea laatikko pelaa kuin ajatus, kuppipenkit on tosihyvät istua ja ajaa, ei pelota kaatumiset ei naarmut ja keulan painoa oon saanu aika ratkaisevasti taakse sen huomaa kyllä pehmeällä, tietysti siinä vaikuttaa myös 13,5" leveät renkaat, alle on kiva mennä kattoon kun alta pääsee konttaamalla pois ja alle. pakoputken avarrus anto vääntöä lisää tai joku muu sitten mutta jättää toiset samanlaiset kiihdytyksessä ja jaksaa vääntää metsässä, tätä' kehumista vois jatkaa koko päivän, olen ajanu kesän maastoss 2,5 tonnia painavan kaivurin kanssa ja pers koukku on kuin samaa rautaa , kato tuli tehtyä se rungon korjauksen yhteydessä lujaksi,mitään en tekis toisin, ainoakaan ratkaisu ei ole osoittautunut Fiaskoksi, Ja näyttelyautoa ei ollu tarkoitus tehdäkkään mutta on nou pyytänyt saada tehä lehteen juttua, tämä voiskin olla varmaan näille arvostelijoille itsarin paikka, tehkää ensin jotai ja arvostelkaa sitten meinaan jos osaatte, yleensähän on niin että sivusta katsojat ja joo joo miehet ei ole pitnyt kädessään mitään kyrpää kovempaa ikinä, toisin sanoen puhe on parasta jos sekään.
toisinaan pitäs tehdä kattojille auto niiden neuvvojen ja halujen mukaan, muistuttais varmaan enemmän paskakasaa kuin autoa, mulla on juuri minulle sopiva työauto sille ei vaan voi pojjaat mitään.

pakko mahtua ku on vihitty
Vastaa lainaten