Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 08.10.2005, 17:36
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Ei kait siinä lavaa tartte olla, kunhan lokarit on (vrt. vaihtolavalaitteet).
Mutta onko pelkoa mahdollisuudesta joutua asentamaan alleajosuojat, jos ryhtyy kikkailemaan?
Ja miksi lavasta luopuisit? Tuleehan siitä jopa ruma, jos mahd., tuollaisen leikkauksen jälkeen. Hyödyllinenkin on vielä!

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Vastaa lainaten