Taas on puuhasteltu jotakin tallilla ja pientä edistymistäkin alkaa olla havaittavissa, vaikka eihän tämä säätäminen lopu varmaan koskaan. Puskuri on nyt paikallaan ja vinssi pultattu kiinni. Sähkötyöt vielä, niin pääsee koevetämään. Saa nähdä, ehtiikö lauantaiksi...
Etuylitystä tuli orggispuskurin eturenunaan verrattuna lisää n. rullakidan verran plus sentti. Etuylityksen lisääntymisestä huolimatta kohtaamiskulma näyttää parantuneen jonkin verran, koska orggispuskuri oli aika pullean kaareva alhaalta ja otti sieltä kiinni vastapenkkaan (ja reuna painui orggis-välijäähdyttimen kennoon). Tässä uudessa on suoremmat linjat ja alareuna lähempänä korin alapalkkia. Keskellä oleva suojalevy on kantattua 5mm alumiinia, yläreuna 90 astetta ja alareuna n. 35 astetta (pyöreä kanttaus ja puskurin poikkiputki alakantin tukena).
Relelaatikon sijoittaminen onkin vaikeampi rasti. Tein sille telineen moottoritilan puolelle, mutta minnekään etupään lähelle sitä ei saa mahtumaan. Asia korjautuu, kun saa akut pois keulalta ja vapautuu toisen akun paikalta juuri sopiva tila. Akut muuten painaa yhdessä saman verran kuin puskuri tai vinssi yksinään, joten puskurin paino kompensoituu akkujen siirrolla.