Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 04.10.2005, 09:51
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

harkinnassa on modiluokan (yli 33") jakaminen kahtia, eli esim. max. 36" ja max. 40" (huom. suurin sallittu rengaskoko olisi siis 40") kilpailun tasoittamiseksi, tämän vuoden kisassa kun jouduttiin yhdistämään Suomen modi ja Baltic Cupin TR2 ja TR3 niin samassa luokassa ajettiin lappareila, kolmevitosilla ja liki nelkyttuumaisilla, onhan tuossa "pientä" eroa. Nyt kun olis kristallipallo josta näkis yli 33" renkailla kisaan tulevien määrän niin osais tehdä viisaan ratkaisun, vuodenvaihteeseen mennessä pitää kuitenkin asia päättää.

Isorenkaisten (yhdelläkin yli 33") safarisuunnistusluokka on harkinnassa myös. Mönkkäriluokan kokoonpano tulee varmaan olemaan 2-4 ajokkia kuten SS-luokassakin (aiemman tasan kahden asemesta).

Orkkisluokkaan (max. 30") oli edellisessä kisassa vain yksi osallistuja (joka yhdistettiin stanuun), tulevaan kisaan tuo pienirenkaisten luokka on harkinnassa, pitää miettiä ainakin minimiosallistujamäärää. Hieman haluttais kuitenkin pitää kilpailuun osallistumiskynnys mahdollisimman matalalla, jos pienin luokka on max. 33" niin (varsinkin ensikertalaiset) suht vakioautolla osallistuvat ovat aika kovassa seurassa.

Kilpailun pituutta on myös pohdittu, mutta on erittäin todennäköistä että siihen ei tule muutoksia, kyllä 24h erottelee jyvät akanoista, ja useampipäiväisen kilpailun järjestäminen olisi jonkinverran raskaampaa, himpun nostaisi kustannuksiakin (eli jos ajoaika lisääntyy, rasteja tarvitaan enemmän, ja kun kisa on useammassa pätkässä niin siirtymiäkin tulee lisää, useamman päivän evät ja majoitukset jne.).

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten