Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.10.2005, 08:38
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Perusasetus

Onnea uudelle pajeristille!
Pistämpä hiukan omia kokemuksiani -90 2,5 TDIC palleron ratin takaa, vaikken minäkään mistään mitään tiedä...

- Pallerossa ei ole hehkun merkkivaloa, joten kuten jo tulikin selville, naksahdus ja sitten käyntiin. Jossain netin syövereissä on kuulemma
kyllä kytkentäkaavio tuolle hehkun valolle, kun sellainen ilmeisesti kuitenkin kojetaulussa on...
- Ryypyttämisestä, itse olen säätänyt tyhjäkäyntiä ohjauspylvään alla olevalla käsikaasulla. Ohjeessa vissiin puhutaan jostain 1200-1500 kierroksen tyhjäkäynnistä?
- Tuosta ahdon lisäämisestä olen kuullut semmoisia juttuja että ensin kannattaisi huolehtia siitä että kone saa riittävästi soppaa.
Eli jos ei oikean nilkan oikaisu tuota riittävästi mustaa savua pajeron taakse niin sitten lienee turha kauheasti ahtoja lisäillä.
Juu kyllä syötön pitäisi lisääntyä myös ahtopaineen säätämänä, mutta yleensä kai kannattaa lähteä liikkeelle siitä että syöttöpumppu on kunnon säädöissä.
Viisaammat voivat sitten kertoilla tästä aiheesta lisää...

Loistava topikki muuten mutta voi #ittu näitä anonanisteja, jos ei kantti riitä kommentoimaan nimimerkin takaa niin voisipi kyllä pitää
mölyt mahassansa. Nojuu, filtteri taitaa toimia, anteeksi tämä höyryjen päästely.

- Isoa kovaa kellon ympäri -
Vastaa lainaten