Lainaus:
quote:
Toyota LJ ja ei kovin paljoa kokemusta kuskilla eikä kartturilla. Autossa on vinssi ja mudterrainit.
Voisiko joku aikaisemmin siellä olut kertoa lähtösysteemistä ja itse kilpailun kulusta. Ja kaikki muukin tieto olis tervetullutta. Ottaa päähän kun joka paikassa kaikki kirjoittelu lähtee siitä että jokainen on ollut ainakin viis kertaa mukana kisassa.
Note! This message was posted anonymously!
|
En voi sanoa olevani expertti vain kerran ollut mukana ja sekin meni v.. illeen...
Alkuun luithan noi:
http://www.roverfriends.fi/warnsivut/saannot.htm
- Polttoainetta kannattaa ottaa mukaan "varikolle" tai autoon
- Katsastukseen kannattaa mennä ajoissa jonoja tulee ja lähtöön mennään katsastus järjestyksessä (korjatkaa jos olen väärässä)
- Hyvä taskulamppu tai pari on poikaa (me hukattiin se ainoa mikä oli mukana??)
- Malttia yleisö erikoiskokeilla ettei riko autoaan heti kättelyssä niin kuin me (sektorivarsi poikki joka saatiin korjattua juuri ja juuri)
- Vararengas tietysti
- Kilpailun kulku käydään hyvin läpi paikanpäällä ohjaaja kokouksessa.
- Kannettavan lisäks kannattaa varata mukaan hyvä paperikartta
meillä oli liikaa ongelmia kannettavan kanssa ja on turhauttaavaa läheteä sinne asti opettelemaan.
Etkä varmasti ole ainoa ensikertalainen rohkeasti mukaan vaan
porukkahenki oli oikein hyvä.
Siinä pari seikkaa mitä tuli nyt pikaisesti mieleen..
Tänävuonna en todennäköisesti pääse lähtemään warniin mutta ens vuonna sitten uudestaan kun kalusto valmistuu ja on enemän aikaa...ehkä
Edited by - SoSo on 02/10/2005 21:23:51