Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.09.2005, 13:52
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tankissa ei sellaisia edes ole. Noista kuvista ymmärsin, että täyttöputken ja paluuputken välistä pitäisi lähteä kolme putkea paiusuntasäiliölle. Näitä ei mun tankissa ole.

Jos tän auton historia on sitä, mitä luulen, niin en usko tähän sysyteemiin kovin paljon modifiointeja tehdyn.

TimoV, sulla oli 86 EFI. Onko siinä nuo kolme "ylimääräistä" lähtöä tankilla?
Sulle on vaihdettu tankki! Mulla ao. lähdöt tankista löytyy, mutta noita paisuntasäiliöitä ja hiilipönttöä ei autosta löydy - ei kuulunut vielä tähän vuosimalliin (tais tulla 87). En ole varma, onko tuo tankki mulla sitten vaihdettu myös - todennäköisesti.

Kuvassa näkyvät nuo kolme tukittua lähtöä täyttöletkun ja ilmauslähdön vieressä. Eiks oo siisti tankki? Kyllä se terva auttaa...

Sun autossas se hiilipönttö pitäisi olla konehuoneessa vänkärin puolella lokasuojassa kiinni - sille pöntölle on vaan varmaan tehty lobotomia. En ole varma, onko tuon purkamamme auton hiilisäiliö vielä tallessa. Kysäisen. Täytettähän siihen saa aktiivihiilen muodossa vaikka akvaarioliikkeestä (varmaan muualtakin aktiivihiiltä saa halvemmalla).

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986
Vastaa lainaten