Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.09.2005, 02:44
ASuur ASuur ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 04.03.04
Sijainti: Estonia.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Tuolta löytyy virolaisten kertomus

http://www.4x4offroad.ee/foorum/view...t=1920&start=0

Note! This message was posted anonymously!
Niin Aleksanteri soitti minulle tänään ja kertoi matkasta. Allekirjoittanuthan lukee itsensä siihen, että voin sanoa olevani Aleksanterin kanssa ystävä käyttäen venäjän ystävä termin merkitystä. Mikä hiukan ehkä poikkeaa suomen käsitteestä. Se joka sen tietää ymmärtää kyllä.

Sovimme etten alla tässä kertomaan kaikkea ja eestin sivuiltahan kielitaidotonkin ymmärtää mistä on kysymys. Se mikä minun vaikutelma oli, ettei koskaan aikaisemmin ole näin pahasti eestiläisiä petetty ja loukattu kun mitä tapahtui matkan aikana. Se on erittäin vakavaa ja todella rumaa.

Ja niille jotka väittävät meikää pahansuovaksi valehtelijaksi kun en ollut itse mukana (luojan kiitos) selvensin alkuun vartavasten tuo ystävä käsitteen...

Älä nyt nosta siita niin kauhea metelia!
Se oli just yksi asia,mita en halunut - ryhtya ilman pakottava syytä johonkin julkisen kansainväliseen tilienselvityksen.
Ei tarvi puhua mistan loukkamisesta tai pettämisesta ,eihan täällä mikaan tyttökoulu ole!
Ihmeteltin vaan,miten meilla voi olla niin erillainen suhtautuminen maailman asioihin,siina kaikki.
Me ilmeisesti ymmäretin myös väärin matkan päämäärien tärkeysjärjestys (kielitaito ei varmasti riittanut) ja lähettin ajamaan aivan eri tarkotuksilla ,kun loput porukkasta.
Se kaikki ei kaada maailma,onhan matkasta saatu paljon arvokkaita kokemuksia.

Vastaa lainaten