KAIKKI SEIS !
Otetaas takasin. Toisen letkun siirtäminen alkuperäiselle paikalle tuntui aluksi hyvältä muutokselta. Tehoa tuli pirusti lisää ja kone kiertää kun elukka. Ajeltiin sitten maantie testiä ja melkosta kiisua jätti auto jälkeensä. Eikä auttanut syötön säätely sillä aina vaan tuli sitä kiisua. Ruvettiin sitten sitä oikein funtsaamaan ja tultiin siihen tulokseen ettei se näin voi toimia koska nyt kalvolle meni kaikki ahtopaine. Käytännössä siis kai kokoajan maksimisyötöt tai jotain vastaavaa?
Päätettiin sitten palauttaa letku takas läpälle ennen turboa. Ruvettiin tutkimaan letkujen lähtöjä kun HH kerran mainitsi että on merkitystä että letkujen lähdöt on rungossa oikein päin. Toisessa lähdössä on reikä jonka suunnan saa muutettua. Nyt reikä osoitti läppärungossa ylöspäin kuten vakio bjssä ja hjssa. Käännettiin sitten piruuttain se toisin päin niin että se osoittaa alaspäin ja tässä tapauksessa turboon päin... ja johan rupes toimimaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! ???????? On se saatana pienestä kiinni! Nyt letkut on siis läpällä ennen turboa niinkuin ennekin mutta se yks nippeli on vaan toisin päin. Jostain syystä tällä kokoonpanolla se pitää olla vakioon nähden väärinpäin? Saattaahan kyllä olla että tossa mun pumpussa ja kalvossa on jotain vikaa ja sille pitää huijata alipainetta lisää että se toimii??? Aika mystistä mutta pääasia että nyt toimii.
Tuli testattua GPS:n kanssa paljon bertta kulkee 4.88 välityksillä ja 36 swamppereilla silloin kun toinen letku oli alkuperäisellä paikallaan (melkosta usvaa jätti jälkeensä). Vauhtia saatiin mittariin 112 kmh gepsin mukaan ja varmaankin kiersi maksimit mitä jaksoi. Nyt en sitten tiedä että paljon kulkeen kun letku on takaisin enne turboa mutta hyvin tuntuis perstuntumalta kelaavan vauhtia.
Edited by - mikjus on 20/09/2005 10:53:33
|