Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
. Mulla ei ole apparia eikä halua rikkoa autoa, mutta tulen ilman muuta paikanpäälle kunhan joku kertoo mihin. Eipä silti, voisi tuota TR1:stä kokeilla, kun Jeeppi sopii siihen.
|
Oon ollu muutamassa nopeuskisassa Eestissä ja ne on aika rajua touhua!
Osumia saattaa tulla muihin autoihin ja puihin ja on siellä nähty TR1 luokassa kaatojakin aika kovasta nopeudest, viime syksunä yks aika uus 4Runneri meni lunastus kuntoon! No jos nää hommat ei huoleta niin toi on ihan SIKAMAKEETA hommaa!Varsinkin Klaberjakt=Paras nopeus rata missä ikinä oon ollu, sänkipeltoa helvetin pitkiä suoria kaivurilla tehtyjä kuoppia metsikköä ja vähän suotakin. Tasaisella suorituksella ja sopivalla vauhdilla siellä pärjätään jos yrittää koko ajan pysyä ekana luultavasti rikkoo auton ekana ja isoon remonttiin ei oo aikaa noin lyhkäsessä kisassa.
Kova jätkä vinssaamaan!
|
Sairaala korjaa miehet ja autot korjaa Ûlo....ei settonki varhaiseläkeläiset ajavat hissukseen. Siellä on nyt paljo oike paljo kuivempaa kuin viimeksi niin eka kierros vois mennä vinssaamatta tai sitten ei.. se alamutka on aika paska, jos siihen tulee taas suma.
tv. myllis
[:8D]eestissä on niin mukavaa[:8D]
Note! This message was posted anonymously!