Onko kenelläkään mitään käytännön kokemusta tai muuta tietoa vanhakoppaisen ja vähän uudempikoppaisen eli Gen1, "L-sarja" (1981-1990) ja Gen2 "V-sarja" (1990+) Pajerojen alustan osien yhteensopivuudesta, lähinnä niinpäin että uudemmasta sovitettaisiin osia vanhempaan.
Esimerkiksi Uudessa Seelannissa joku innokas on asiaan tutustunut:
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/fe...tsu/crobinson/
Saisikohan noilla eväillä Pallerostakin jo jotain aikaiseksi ja mitähän leimasetä tuumaa moisesta?
Edit: muokataanpa otsikkoa hiukan väljemmäksi, niin saadaan tuo koneswappi ja muutkin mahdolliset kilkkeet mukaan.
- Isoa kovaa kellon ympäri -
Edited by - HobGoblin on 31/01/2006 12:41:00
Edited by - HobGoblin on 31/01/2006 12:41:39