Ok, muistin ilmeisesti tuon väärin. Taisi olla niin että 1HD-T:n kytkinlevyn halkaisija oli suurin näistä Cruiserien dieseleistä (Hinon bussit ja Dynat erikseen...).
Tosin täytyy vielä tarkastaa ja korjata tiedot, kun muistaakseni 1HZ:n kytkinlevy kävisi B-sarjan kytkinakselille jos vaan asetelmana käyttää 2H/12H-T:n asetelmaa ja vauhtipyörää, joista viimeinen täytyy sorvaamalla sovittaa B-moottorin pyrstöön. Nämä ovat tosin vasta suunnitteluasteella joten eipä hätiköidä. Tarkastan tuon 1HD-T:n niin saadaan vähän selvyyttä soppaan.
Alkuperäisen aiheen muutoksen pitäisi kohtuullisella menestyksellä onnistua. Onko muuten FJ:ssä vaihteiston tukikumit kiinni kytkinkopassa vai itse vaihteistossa? Voi tulla aika takapainoinen paketti nimittäin tuon 5-vaihteisen kanssa jos kumit ovat samalla tavalla kuin 4-vaihteisessa BJ-40:ssä.
|