Lainaus:
quote:
Minkäslaisia toteutuksia olette bansavehkeen sytkä laitteisiin asennelleet kosteus/vesi vahinkojen varalle.
Tuossa toisessa topicissa oli pikkasen puhetta inkarin gazista ja linkki johkin projektiin mistä huomasin venäläisen tavan suojata noita virtalaitteita ei paha...http://home.arcor.de/joerg.pieper99/gaz/gaz21.htm
Kuinkahan tota vois soveltaa muihin?
|
Volvossa on häiriösuojatut syttölaitteet, ajattelin jossain kohtaa tempasta ne mäelle, ennen ku Finvalpin kans
kumasteltiin mun käyntihäiriöitä ja aukastiin jakaja ja ihmeteltiin systeemiä muutenki. Ennakkoa ei saa suoraa
säädettyä strobolla koska piuhat on vaipattu kauttaaltaa ja tuplanjohdot tiiviillä mutteri kiinnityksellä
molemmista päistä. Itse jakaja on alumiini purkkiin vuorattu ja o-rengas tiivistetty, sisällä normi jakajan
kansi mutta jakaja jalka näytti ihan ko. hommaan tehdyltä. Äkkiseltään on koko syttö systeemi täysin tiivis
myös vedeltä ja niin kauan ku tuo B30 tuolla pyrii en muuta sitä mihinkään. Konkka ja puola on kans koteloitu
ja kiinnitetty moottori tilan kattoon ja piuhat vaipattu. Tuntuu kyllä niin yksinkertaisen toimivalta ettei
siihen parane mennä koskemaan.
Itseasiassa pikkasen niin ku tossa sun kuvassa mutta .....pikkasen nätimmin toteutettu.
***********************
*** Meindl Tunturisusi 42 ***
Out of the frying pan and into the fire...
www.psory.fi
Edited by - Scout on 15/09/2005 07:14:47