Hienoooo Inkkari!! Nyt ei voi muuta sanoa kuin ONNEKS OLKOON UUDEN AUTON JOHDOSTA!!!!!
Varabensakannutkin näyttää olevan asiaankuuluvaa kokoluokkaa!!
Toihan on viimisen päälle mahtava laitos, kunnon kasin höpinät, sisältä säädettävät rengaspaineet ja koko autossa vaan kolme sulaketta - ainakin alunperin!!
Tolkuttoman yksinkertainen korjailla, jos vaan saat jostain hommattua kärjettömän sytkän niin tee se jos ei jo oo, putoo huoltotoimenpiteet yli 50%, muutoin hommaa autoon muutamat kärjet ja konkat ja ehdottomasti ainakin yhdet varatulpat - niitä kuluu. Konkat paukkuu ja sit kuluu kärjet nopeesti ja tulpat pamahtaa herkästi kun toi laitos uittaa herkästi jos ei saa heti käymään.
Tolla todellakin PÄÄSEE maastossa!!
Nyt vaan fiksailet sen priimakuntoon ja koitat säilyttää sen itelläs pitempään - vaihtelet sitten niitä fiiuja useemmin.
Tänään just yks kaveri soitti ja tarjos GAZ66 jos jollain ois kiinnostusta, autosta en tiiä mitään, en ees hintaa mut voin selvittää jos löytyy joltain kiinnostusta!!
VAZ 2121 Niva
SORONÒ Off-Road Team @
www.sorono.tk
Suomen Niva Clubi @
www.suomennivaclubi.tk